Elkerliek valt buiten de prijzen

Helmond, 07-06-2012 – Het Elkerliek ziekenhuis is vanmiddag tweede geworden, en greep dus net naast die felbegeerde eerste plek. Zij werden tweede in de verkiezing van de Gastvrijheidszorg Award in de categorie Ziekenhuizen. Net als het Sint Franciscus Gasthuis in Rotterdam en Ziekenhuis Rivierenland in Tiel kreeg ook het Elkeliek het maximale aantal van 5 sterren. Maar Rotterdam mocht vandaag zegevieren, en ging er met de hoofdprijs vandoor.De Gastvrijheidszorg Award is de prijs voor het meest gastvrije ziekenhuis van Nederland. In 2010 won het Elkerliek die prijs al. Het was dit jaar voor het eerst dat een ziekenhuis dat de prijs al eerder won, weer genomineerd werd, al een hele prestatie natuurlijk. De verkiezing vond plaats tijdens het Nationaal Congres Gastvrijheidszorg 2012 in Ede. In totaal deden er 225 zorgaanbieders mee aan Gastvrijheidszorg met Sterren. Zij werden beoordeeld op de kwaliteit van het eten en drinken, ambiance, service en gastvrijheid. Niet alleen inspecteurs van de organisatie geven hun beoordeling, de beoordeling van de eigen Cliëntenraad telt ook zwaar mee.

Helmond, 07-06-2012 – Het Elkerliek ziekenhuis is vanmiddag tweede geworden, en greep dus net naast die felbegeerde eerste plek. Zij werden tweede in de verkiezing van de Gastvrijheidszorg Award in de categorie Ziekenhuizen. Net als het Sint Franciscus Gasthuis in Rotterdam en Ziekenhuis Rivierenland in Tiel kreeg ook het Elkeliek het maximale aantal van 5 sterren. Maar Rotterdam mocht vandaag zegevieren, en ging er met de hoofdprijs vandoor.

De Gastvrijheidszorg Award is de prijs voor het meest gastvrije ziekenhuis van Nederland. In 2010 won het Elkerliek die prijs al. Het was dit jaar voor het eerst dat een ziekenhuis dat de prijs al eerder won, weer genomineerd werd, al een hele prestatie natuurlijk. De verkiezing vond plaats tijdens het Nationaal Congres Gastvrijheidszorg 2012 in Ede. In totaal deden er 225 zorgaanbieders mee aan Gastvrijheidszorg met Sterren. Zij werden beoordeeld op de kwaliteit van het eten en drinken, ambiance, service en gastvrijheid. Niet alleen inspecteurs van de organisatie geven hun beoordeling, de beoordeling van de eigen Cliëntenraad telt ook zwaar mee.