Nieuwe meldkamer Kuijpers

Helmond, 07-06-2012 – Met ingang van juni wordt bij Kuijpers gebruik gemaakt van een nieuwe meldkamer. Deze meldkamer biedt ruimte aan zes werkplekken en met een investering in nieuwe hard- en software is een flinke professionaliseringslag gemaakt. Dit moet er uiteindelijk voor zorgen dat Kuijpers Maintenance haar klanten nog gerichter en sneller kan bedienen.

‘In de dagelijkse hectiek straalt deze ruimte rust uit’, zegt Bjørn Gröninger, directeur van Kuijpers Maintenance. Kuijpers stelde in 2010 een centraal storingsnummer in. Daarmee kreeg Kuijpers Maintenance niet alleen de verantwoordelijkheid over storingen uit de regio’s waarin Kuijpers actief is, maar kwamen ook meldingen van de specialismen van Kuijpers, zoals brandbeveiliging en koeling, via deze centrale meldkamer binnen. Gröninger: ’Deze nieuwe meldkamer is een belangrijkste stap in de verdere ontwikkeling van Kuijpers Maintenance’.
Visualiseren
De nieuwe ruimte heeft zes werkplekken en met software kan nu actuele informatie direct inzichtelijk worden gemaakt. De werkzaamheden van Kuijpers Maintenance, het verzorgen van preventief en correctief onderhoud én het beheer van technische installaties, worden gevisualiseerd op drie schermen. ‘Het linker scherm brengt gebouwbeheersystemen van onze klanten in kaart en in het midden zie je wat er in onze telefooncentrale gebeurt’, zegt Gröninger trots. ‘Binnenkort wordt ook het rechter scherm in gebruik genomen. De wens is om daar te tonen waar onze monteurs zich bevinden, zodat snel geschakeld kan worden bij een calamiteit. Deze nieuwe ruimte straalt hiermee dan ook precies het goede uit: een storing of calamiteit bij een klant? Wij gaan dat adequaat verhelpen!’, sluit Gröninger af. Kuijpers heeft 7 vestigingen waaronder 1 in Helmond.
 

Helmond, 07-06-2012 – Met ingang van juni wordt bij Kuijpers gebruik gemaakt van een nieuwe meldkamer. Deze meldkamer biedt ruimte aan zes werkplekken en met een investering in nieuwe hard- en software is een flinke professionaliseringslag gemaakt. Dit moet er uiteindelijk voor zorgen dat Kuijpers Maintenance haar klanten nog gerichter en sneller kan bedienen.


‘In de dagelijkse hectiek straalt deze ruimte rust uit’, zegt Bjørn Gröninger, directeur van Kuijpers Maintenance. Kuijpers stelde in 2010 een centraal storingsnummer in. Daarmee kreeg Kuijpers Maintenance niet alleen de verantwoordelijkheid over storingen uit de regio’s waarin Kuijpers actief is, maar kwamen ook meldingen van de specialismen van Kuijpers, zoals brandbeveiliging en koeling, via deze centrale meldkamer binnen. Gröninger: ’Deze nieuwe meldkamer is een belangrijkste stap in de verdere ontwikkeling van Kuijpers Maintenance’.

Visualiseren

De nieuwe ruimte heeft zes werkplekken en met software kan nu actuele informatie direct inzichtelijk worden gemaakt. De werkzaamheden van Kuijpers Maintenance, het verzorgen van preventief en correctief onderhoud én het beheer van technische installaties, worden gevisualiseerd op drie schermen. ‘Het linker scherm brengt gebouwbeheersystemen van onze klanten in kaart en in het midden zie je wat er in onze telefooncentrale gebeurt’, zegt Gröninger trots. ‘Binnenkort wordt ook het rechter scherm in gebruik genomen. De wens is om daar te tonen waar onze monteurs zich bevinden, zodat snel geschakeld kan worden bij een calamiteit. Deze nieuwe ruimte straalt hiermee dan ook precies het goede uit: een storing of calamiteit bij een klant? Wij gaan dat adequaat verhelpen!’, sluit Gröninger af. Kuijpers heeft 7 vestigingen waaronder 1 in Helmond.