Helmond krijgt een Markt Magazine

Foto:

Het is zaterdagochtend. Het Helmondse centrum stroomt vol met mensen.
Mensen van verschillende leeftijden, verschillende culturen en uit
verschillende wijken, dorpen en steden.

Maar allemaal met hetzelfde doel: de Helmondse markt. Iedere week komen
duizenden mensen samen in het centrum van Helmond voor hun wekelijkse boodschappen,
maar ook om gewoon een gezellig praatje te maken en om sfeer te proeven. En dat
al decennia lang!

De Helmondse markt is een begrip in de regio. Duizenden mensen genieten
wekelijks van verse en verrassende producten, maar ook van de gezelligheid. Het
is voor velen het begin van het weekend. De grootste openluchtsupermarkt van
het land biedt elke week een kleine honderd kramen. Van groente en fruit tot
zuivel, bloemen en stoffen.

Om nóg meer bezoekers te laten genieten van al het moois dat de Helmondse markt
te bieden heeft, heeft Conrad Willemsen van WG Vormgevers in opdracht van het
bestuur van Stichting Marktpromotie Helmond in samenwerking met TextVast tekst
en communicatie en Helmond Marketing het allereerste Markt Magazine ontwikkeld.
De doelstelling van het magazine is om zowel bestaande als nieuwe bezoekers het
beste van de Helmondse markt te laten ervaren.

Het Markt Magazine zal twee maal per jaar verschijnen en heeft een oplage van
45.000 stuks. Komende week zal het blad huis aan huis verspreid worden in
Helmond. Het tijdschrift komt boordevol informatie over de markt en haar
marktkooplieden te staan. Ook aanbiedingen, de bezoeker, het ware DNA van de
markt, seizoensproducten en het totale aanbod zullen niet ontbreken. 

Kortom! De Helmondse markt laat je
zintuigen prikkelen. Kijken, ruiken, proeven, voelen. De ondernemers van de
markt staan altijd voor u klaar met het beste advies. Niets is mooier dan de
bezoekers te laten genieten en informeren over het uitgebreide aanbod en
assortiment van de Helmondse markt.