Gastvrijheid naar een nieuw level

Foto: CaroGastvrij

Caroline kan gastvrij zijn als geen ander overbrengen binnen uw organisatie. Caroline van Ballegooijen is een op en top horeca onderneemster en is na haar studie, in de horecabranche gaan werken op diverse niveaus en in verschillende richtingen. Helmond is geen onbekend terrein voor Caroline, ze was namelijk leidinggevende bij Brabant House (Traverse) een aantal jaren geleden. Ervaring van cateringorganisatie tot aan een eigen restaurant, van onderaf tot hogerop in de organisatie.

Waarom CaroGastvrij?

Waarom komen sommige gasten terug en anderen niet? Je denkt dat je het goed doet en dat je je best doet om het je gasten naar de zin te maken, maar is dit ook zo? Je voegt iets toe, een stukje beleving een beetje van jezelf. De simpelste dingen maken ooit het grootste verschil.

Iedereen moet kritisch naar zichzelf kunnen kijken of openstaan voor een stukje opbouwende kritiek, dus is het altijd een keer goed om in de spiegel te kijken en jezelf weer eens wakker te (laten) schudden. Tijdens een korte training Gastvrijheid raken horecamedewerkers en hun leidinggevenden vertrouwd met alle aspecten van gastvrijheid. Aan de hand van aansprekende voorbeelden en oefeningen leer je in korte tijd door middel van een aantal quick wins hoe je gastvrijheid direct op een hoger plan krijgt binnen je horecagelegenheid.

De deelnemers kijken met een andere blik naar de organisatie waar zij deel van uitmaken. Zijn zij in staat bewust in iedere situatie houding en gedrag aan te passen aan de (interne) klant of gast en zo klanten, cliënten of gasten een optimale beleving te geven. Met als gevolg, betere gesprekken, een hogere tevredenheid en bij profit organisaties, een hogere omzet.

Neem eens een kijkje op de website van CaroGastvrij en/of check haar facebookpagina.

(Advertorial)