Hallo goede service, Hallo Jumbo

De Jumbo supermarkt gevestigd aan de Azalialaan heeft zaterdag laten zien wat service is. We begrijpen natuurlijk ook wel dat als dit dagelijks zou gebeuren dat er misschien anders gehandeld zou worden, maar wat hier gebeurde daar kunnen nog veel bedrijven iets van leren.Er is afgelopen zaterdag bij de Jumbo boodschappen gedaan, de boodschappen werden op de band gezet het beurtbalkje is netjes geplaatst voor de volgende klant en de kassiere scant alle boodschappen en ze worden netjes afgerekend en in tassen gedaan.

Deze bewuste klant kwam er snel achter dat er iets vergeten was, de boodschappen worden op de inpakbalie geplaatst om snel de supermarkt in te vliegen en het vergeten product te pakken en snel weer af te rekenen.

Terug gekomen bij de kassa…. Boodschappen weg!!! Deze klant loopt naar de kassiere om te vragen of er iemand de boodschappen had afgegeven, het antwoord van de medewerkster was helaas nee. De medewerkster neemt het initiatief om naar de leiding te gaan met het probleem en zij krijgt voor elkaar wat niemand in eerste instantie zou denken.

De klant mag opnieuw boodschappen doen van het management en hoeft deze niet af te rekenen. Dat is nog eens service en dat verdient dan ook zeker een “warme douche”. Natuurlijk niet slim om je spullen onbewaakt achter te laten in Helmond, dat zal een lesje zijn voor de volgende keer.

zi5qliq4rcmm782dhud6owviv
bv333vxxdcj5ips4uvwnhjn7o

bron : Weblog Helmond